Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami   jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, przesyłając do nas oświadczenie drogą mailową na adres: shop@niedrogietkaniny.pl lub załączając oświadczenie do zwróconego towaru.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Sadowa 56, 05-800 Pruszków, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Czternastodniowy terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się jeśli kupujesz u nas jeden produkt od momentu otrzymania go przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeśli zakupujesz u nas wiele rzeczy, które są dostarczane w częściach - od otrzymania ostatniej rzeczy przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonanej przez Ciebie płatności, zwrócona zostanie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy jeśli do tego czasu zwrócony zostanie produkt lub otrzymamy poświadczenie, ze został on zwrócony.

W przypadku odstąpienia od zawartej umowy w całości, zwrot będzie dotyczył całej wpłaconej kwoty – łącznie z kosztem transportu zamówienie do klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia). W przypadku zwrotu przez Kupującego części zamówienia zwrócona kwota będzie równą wartości zwróconego towaru. Koszty wysyłki towaru ze sklepu do Ciebie nie będą zwracane.

Koszt zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy leży po stronie Kupującego.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich indywidualizowanych potrzeb,

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@niedrogietkaniny.pl lub drogą pocztową na adres ul. Sadowa 56, 05-800 Pruszków.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Sadowa 56, 05-800 Pruszków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas  zgłoszenia reklamacyjnego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl